האם אני צריך ניהול קשרי לקוחות?
מהו הנכס החשוב ביותר שלנו כשאנחנו בונים עסק? כל איש עסקים שנשאל אותו יאמר מיד שהלקוחות הם הנכס החשוב ביותר שלו
הדרך הטובה ביותר לשמור על הלקוחות היא לטפל בהם בצורה מקצועית. לחזור אליהם בזמן כשהבטחנו להם. להכיר אותם היטב. להבין את הצרכים שלהם.
הבעיה
כשהעסק גדל גם מספר הלקוחות גדל וגם מספר העובדים. אם פרטי הקשר של הלקוח, סיכומי השיחות שלנו איתו וכל הפרטים שאספנו עליו נמצאים רק בזיכרון של הטלפון הסלולארי של איש המכירות אז ברגע שאיש המכירות נמצא בחופש התקשורת של הארגון עם אותו לקוח נמצאת בסכנה.
הפתרון
כאשר פרטי הלקוח רשומים היטב במערכת לניהול קשרי הלקוחות אזי מנהלת הפרוייקט שמתקשרת אליו תדע שהיום הוא יום ההולדת שלו ותברך אותו באופן אישי. מנהל השירות ידע מה היתה הבעיה שטיפלו בה אתמול ומה היא תצורת המערכת של הלקוח ולא יצטרך לטרטר אותו בשאלות חוזרות ונשנות.
מערכת ניהול קשרי לקוחות איכותית מבטיחה את היכולת לניהול מקצועי של הנכס החשוב ביותר לעסק- הלקוחות.
היתרון
יותר ויותר עסקים מבינים היום כי שמירה על לקוחות מרוצים היא הבסיס להצלחה בשוק תחרותי.
כמה שנכיר את הלקוח יותר, כך יהיה לנו קל יותר להגיע איתו להצלחה, סגירה או טיפול מוצלח. ניהול ממוקד לקוח אומר להגיע מוכן לפגישה, מוכן לשיחת הטלפון ומעודכן בכל פרטי הלקוח וההיסטוריה שלו. הכרת הלקוח מאפשרת בסיס איתן לסגירת העסקה ולשימור הלקוח.
מכירות, מכירות, מכירות!!!
כל אנשי המקצוע מסכימים כיום שטיפול מהיר וממוקד בתהליך המכירה יוצר זינוק מהיר בתוצאות המכירות. מערכת CRM מאפשרת לך ללמוד את פעילות המכירות שלך בזמן אמת ומאפשרת קבלת החלטות מהירות המביאות לשיפור תוצאות מיידי.
איך ניתן להבטיח שאנשי המכירות שלי יזינו נתונים למערכת?
מערכות CRM טובות, תוכננו להיות ידידותיתו וקלות להפעלה עבור אנשי המכירות.
מנהל מכירות צריך לדרוש מאנשי המכירות לעדכן כל שיחה וכל פגישה עם לקוח במערכת.
המנכ"ל צריך להיות מעורב אישית בתהליך ולהשתמש במערכת להפקת דו"חות ולמעקב אחרי העסקאות שבצנרת.
תודה
אשמח לענות על שאלות
מתן
מאת מתן מועלם סמנכ"ל שיווק www.squeezecrm.com